Política de Protecció de Dades Personals (Acte Graduació CiMs)

D'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals (RGPD), l'informem que les dades de caràcter personal sol·licitades s'inclouran en el corresponent fitxer responsabilitat de la UPC.

Informació de protecció de dades

Responsable del tractament

Universitat Politècnica de Catalunya
Càtedra Mir-Puig

c/ Pau Gargallo, 14
Telèfon 93 401 07 84

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

Universitat Politècnica de Catalunya

Finalitat del tractament

F006. Organització de seminaris, congressos, jornades i cursos (consentiment)

Gestió d'inscripcions i control d'assistència de l'Acte de Graduació del programa CiMs+Cellex 2023.

Legitimació

Basat en el Consentiment que se li sol·licita, pot retirar el seu consentiment posant-se en contacte amb el responsable del tractament.

Destinataris

Les imatges que es prendran durant l'Acte quedaran incorporades als fitxers de la Càtedra Mir-Puig i poden ser utilitzades en la promoció del programa CiMs+Cellex.

Les vostres dades no se cediran a tercers, tret que sigui d’obligació legal.

Drets de les persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades.

Termini de conservació

Mentre calgui per a qualsevol dels propòsits que es descriuen en la nostra política de conservació.

Reclamació

Si no ha estat satisfet l'exercici dels vostres drets, podeu presentar una reclamació davant l'APDCAT:apdcat.gencat.cat